nabijanie akumulatorov za 15min :-)

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Čtvrtek Září 2 11:54:17 CEST 2004

Ja bych to podfukem nenazyval, kazdemu je prece jasne, ze do te baterky tece 4-5C, otazka je, jak moc zvladaji moderni clanky takoveto proudy pri nejake rozumne zivotnosti a jestli ty baterky na ten velky proud byly nejak "optimalizovany". Prasarna to asi je, ale holt kdyz nekdo specha, tak asi ozeli pocet nabijecich cyklu. Otazka je, jak to ta Varta prezentuje, pokud tvrdi, ze to vydrzi normalni pocet cyklu (to nevim), pak by to ponekud podraz byl. Docela skoda je, ze tam nedali nejakou moznost snizit nabijeci proud treba na ctvrtinu, pak by to nebylo spatne, to rychlonabijeni by clovek pouzil jenom kdyz je opravdu naspech, jinak by pouzil (rychlo)nabijeni... (treba 1C) :-))

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Radek a Petra Vickovi
Sent: Wednesday, September 01, 2004 3:58 PM
To: '[HWnews]'
Subject: RE: nabijanie akumulatorov za 15min :-)

mezi modelarema uz to probehlo je to podfuk - minimalne prasarna - jsou to
obycejne clanky, ktere uvnitr maji membranu a pokud vzroste vnitrni tlak tak
se odpoji + pol - tzn ty clanky se prachsproste prebiji velkym proudem, ale
nemuzou rachnout. Tzn. nabito asi opravdu bude za par, ale zivotnost take
bude asi za par.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.