prenosne radiostanice - prenos stavu

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Čtvrtek Září 2 11:11:29 CEST 2004

Tak něco takového na mne také čeká. Přesněji, samostatný auto hlasič alarmu. Požadavky jsou:
- když bude vyvolán poplach tak mi to okamžitě dá informaci
- po poplachu mi to bude zasílat pozici vozu, v levné variantě název bunky kde auto je
- odposlech zvuků z auta

Na to vše se nejlépe hodí mobil a nějaká levná SIM karta. Třeba od OSKARA, tarif odepiš. Za 10Kč měsíčně mi to nepřipadá až tak drahé. No a v případě skutečné krádeže zas nebudu plakat pro nějakou tu kačku za mobil, když mi to pomůže zachránit autak.

Radek