OT / Re: Banka (bylo - Re: miniLA DPS, soucastky a dalsi :-) )

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Čtvrtek Září 2 10:10:41 CEST 2004

At 09:36 2.9.2004 +0200, hwkonfera wrote:
>... a kolik cini ty poplatky, nejak jsem je v euforii ani nezaregistroval ??
>:)

No, na nemeckym:
http://pages.ebay.de/help/sell/fees.html
na usa:
http://pages.ebay.com/help/sell/fees.html

Dobrej trik je treba browsovat nemeckej ebay a kdyz moc nerozumis, zmenit
si v url .de na .com, velmi casto te to hodi na uplne stejnou stranku,
ovsem vyplnenou anglicky.

>Co se cenneho psani tyce, je to dobre pro Evropu, pro USA me posilaly
>urednice na vyclivaci postu / celnici a na to nemam zaludek ... :)

Hu, i s cennym psanim? Tos me dostal, ja myslel, ze tahle buzerace plati
jen pro baliky. Ostatne, jeden celnik se mi v navalu uprimnosti sveril, ze
je to naprosta kravina, ktera je tu jen proto, ze se posta jisti, abys
neposilal luft a pak ho nekrad.

Jindroush (kubecj@asw.cz)
http://jindroush.atari.org - Home of Atari Cartridge Dumping Project.