BITSCOPE

peter peter@centron.sk
Čtvrtek Září 2 09:48:30 CEST 2004

Ahoj.

 Bitscope stoji a pada na software.A poriadny SW este asi neexistuje.Na
www.bitscope.com je odkazov na SW cela strana ale funguje z nich ako-tak iba
jeden - DSO. Vsetky su free alebo demo.Nejake ine som nenasiel.Ostatne maju
dost velke nedostatky a niektore sa mi nepodarilo rozchodit.Na DSO 1.2 sa da
sice sledovat videosignal ale dost nesikovne.Je tam sice rezim SUM,pri
ktorom to vypada lepsie ale tam zobrazenie trva velmi dlho.Zobrazenie
niektorych priebehov dopadlo katastrofalne.Napr. vobec nejde sledovat vf
signal z videohlav videorekorderu,teda signal s pomalou opakovackou ale s
vysokou frekvenciou. Bolo by treba maximalny vzorkovaci kmitocet (25 MHz) a
pomalu casovu zakladnu (25-50 Hz),co program sucasne neumoznuje.Tiez sa mi
nepodarilo aktivovat ani v jednom programe funkciu citaca s preddelickou.
 Bitscope som postavil zo stavebnice od Snail-u.Po malej uprave sa mi ho
podarilo rozchodit ale bez poriadneho SW asi nikdy osciloskop nenahradi.

Peter
----- Original Message -----
From: Pavel Prochazka <hacesoft@mujmail.cz>
To: '[HWnews]' <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, August 31, 2004 6:58 PM
Subject: BITSCOPE

Dobry den,

chtel bych se zaptat na projekt BITSCOPE. Postavil si to nekdo? Jak to
funguje? Nic o osciloskopech nevim ale je to pouzitelne pro  jistovani a
laborovani a video signalem? Neni te pameti (jen 16Kb) malo na jeden kanal?
Kdyz mam multiplexovany vstupy ,tak uz vzorkovaci frekvence je polovicni?
Privital bych skusenosti a postrehy. A co ty novejsi verze?

Pavel Prochazka
www.prochazka.zde.cz

http://www.hw.cz/recenze/bitscope/index.html#DOWNLOAD
http://www.bitscope.com/