RF obvody - Bluetooth

V P vvitty01@seznam.cz
Čtvrtek Září 2 09:19:18 CEST 2004

Zdravim,

> Hmm, to vypada dobre. Jen se mi moc nelibi tech 433.92MHz. Tam je
> trochu husto, bal bych se ruseni.

ja to potrebuji na obcasne poslani paketu dat, takze neni problem prenos zopakovat v pripade ruseni. ale vyrabeji je i na jinych frekvencich...

> Jaky je problem s pajenim? Tomu nerozumim...

ma to nozicky vespod, takze mikropajka uz nestaci... tot vse, co jsem tim chtel rici :)

> A kde se to prodava?
www.microrisc.com (doufam ze to mam spravne, kdyztak je odkaz na zastoupeni primo na rfm.com, maji i skladem. Kdyztak dejte vedet zkusenosti, ja momentalne resim teprve specifikace projektu...

S pozdravem
Viktor

> S pozdravem           with best regards
>  Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
>  Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz

Anonymní připojení k internetu od Seznamu
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=74638