RF obvody - Bluetooth

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Září 1 21:41:12 CEST 2004

At 21:06 1.9.2004 +0200, Pirklik wrote:
>Dobre tak trochu podrobneji,
>mam zkusensoti s Bluetooth moduly ve tride 2 dosah kolem 10m. Chtel bych
>postavit neco podobnyho ale bez tak
>zlozityho protokolu a s vetsim dosahem.

Tak ja se taky pridam ;-) Ja bych potreboval taky nejak VF prenaset data,
duplexne (zjednodusene receno prenos displeje a klavesnice), vzdalenost tak
do 3 metru, ale v prumyslovem prostredi. Potrebuju takto propojit nejspis
dve Atmegy 128. Me napadnulo pouzit bluetooth, ale nevim, jestli je to
vhodne. Rad bych aby na to byl nejaky hotovy chipset nebo jednoduche
zapojeni, nechce se mi laborovat s VF, nemam na to vybaveni ani naladu ;->
Diky za napady...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz