jak na baterie- pravopis

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Září 1 21:35:36 CEST 2004

Dne středa, 1. září 2004 21:03 Radek a Petra Vickovi napsal(a):
> Kdyz pominu to ze je to naproste reseni blbosti od zadavatele. :-(

ano, ale zadavatel-krysa chce vzdycky slevu, Kdyz mu ji nedate, tak se vzteka
a hleda kde by co by.

Na takove mi sef poradil metodu "srapnel", tedy utokem. Proste jim reknete ze
s nimi koncite a oni najednou jako zazrakem prestanou zlobit a jeste dolezou
s prosikem o dalsi zakazku.

Bez jeho vedomi jsem ji jednou, notne nastvan, pouzil - dusledek: okamzite
zaplaceni vsech pul roku nezaplacenych faktur (pres 1/4M) a jeste objednavka
dalsich praci.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux