BITSCOPE

Pavel Prochazka hacesoft@mujmail.cz
Středa Září 1 18:28:23 CEST 2004

Me se zda pouze 256 urovni docela malo ... to uz 65536 je o necem jimem :-))
Nevim,.... mozna je to muj subjektivni pocit...
Prave s anologem si neporadim, pouze tupe okopiruji uz z neceho jineho...

Pavel prochazka

----- Original Message -----
From: "V P" <vvitty01@seznam.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, September 01, 2004 6:23 PM
Subject: Re: BITSCOPE

Mno, 8bitu na osciloskop je vic nez dobre pouzitelne... rozhodne to staci na
bezne hrani s TV signalem. Stejne neni realne zobrazit signal s 16b
rozlisenim...
Sps (kSps, M...,G...) je pocet vzorku za vterinu... jinymi slovy rychlost
vzorkovani.
Uprime receno, nejvetsi problem je udelat rozume analogovou cast, ktera
nesmi zkreslovat a musi mit podstatne vetsi sirku pasma, nez je vzorkovaci
rychlost. Co se zkazi tady, sebelepsi prevodnik nedozene.

@V