Motor do horkovzdusne trouby, kde ho sehnat ?

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Září 1 17:08:36 CEST 2004

ve zdravotnictvi se pouzivaji horkovzdusne sterilizatory, ktere maji odobne reseni, to by mohl byt smer k hledani. Myslim, ze by mohl byt i cely stary k sehnani, protoze se prechazi na parni sterilizatory. Treba to pomuze v hledani.

Honza