Com*paq a bios

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Středa Září 1 15:44:22 CEST 2004

Tak vam vsem dekuji za pomoc, soft jsem stahnul, (klavesnice nezabrala :o/ ) a bios pekne provetral, jen me trosku stvalo ze si to nedokaze vytvorit samo parition na disku s nainstalovanym systemem. Ale co sem potreboval nastavit sem nastavil diky moznosti nabootovat a pustit setup z diskety, tak uz me to tak nepali a dal zatim neresim.

Hroch