miniLA DPS, soucastky a dalsi :-)

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Září 1 14:35:26 CEST 2004

je nejaka rezerva v DPS pokud jsem si ho neobjednal? jen abych vedel jestli
ted objednavat ty soucastky, nebo jestli bude pozdeji dalsi kolo :-))
tomik.

-----Original Message-----
From: MK [mailto:info@mcu.cz]
Sent: Wednesday, September 01, 2004 2:03 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: miniLA DPS, soucastky a dalsi :-)

> Dobry den, nemam moznost zaplatit za DPS prevodem. Bylo by mozno slozenkou
> nebo na dobirku? Pokud slozenkou, co budete na slozence chtit za udaje ?

Panove,
vemte prosim rozum do hrsti a ctete trochu pozorneji me nesrozumitelne
slataniny :-)))))

Nenapsal jsem to sice doslovne, ale z kontextu bylo mozne pochopit, ze:
 - DPS jiz mam
 - zalohu vyzaduji pouze na soucastky, ktere je nutne objednat (CPLD, SSRAM)

DPS je do zalohy mozne zahrnout v pripade, ze chcete zaslat vse komplet
najednou az budou vsechny komponenty.
A to v podstate pouze ze slusnosti vuci Baluovi, ktery DPS zainvestoval a
bylo by fer mu je co nejdrive proplatiti :-)
Ale to je muj problem :-)
Jinak neni treba na samostatnou DPS zasilat zalohu

Pokud nevyhovuje prevod na ucet 1689974001/2400 v eBance (nazev uctu je
Milan kostomlatsky),
je mozne zaslat zalohu slozenkou na adresu Milan Kostomlatský, Belcická 14,
14100 Praha 4 - Sporilov

Pokud mate realny zajem o nektere z obvodu a nemate moznost stihnout odeslat
zalohu do 6.9.2004
je mozne se domluvit i na platbe po zaslani kompletu. Ale toto jsem ochoten
akceptovat jen v ojedinelych
pripadech u lidi, ktere relativne dobre znam (tim netvrdim, ze jsem je musel
nekdy potkat :-)) )

Samostatne DPS zacnu rozesilat v pondeli 6.9.2004. Pokud to stihnu, tak
vcetne CD se schematem, osazovakem,
JEDEC souborem, zdrojaky a dalsimi uzitecnostmi. V kazde pripade budou
vsechny soubory postupne vystavovany
na webu

S pozdravem
MK