jak na baterie- pravopis

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Středa Září 1 09:49:50 CEST 2004

Vy uz jste zadavateli dokazal svou pravdu (pokud jste tedy do navodu
nenapsal "Kryt byterii" :-)), ted je tedy na nem, aby dokazoval, ze je to
spatne.
Idealne by termin asi mohl znit "kryt baterie". To pochopi laik, netusici
nic o suchem clanku, a odborne tomu (pokud je tam samozrejme tech clanku
vice) nelze snad take nic vytknout.
--
Rt