Maly robot vozitko

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Říjen 10 15:03:16 CEST 2004

ma to sluzit na inspekciu vlnovodu alebo koaxialneho kablu. Vzhladom na
to, ze sa to tam musi zmestit je maximalna vyska tych 10cm :-)
v principe by to malo byt schopne ist zelanym smerom alebo sa na mieste
otacat (pozeranie do lava/do prava). Pri pouziti radioveho riadenia je
nutne aby bola frekvencia vyssia ako 256MHz, lebo nizsie sa to vo
vlnovode (WR2300, 58.4x14.6cm) nesiri. Vyhodou by bolo natacanie kamery
hore/dole, jeden maly motorcek to spravi...
A samozrejme nizka cena, pac je to len hracka na vyskusanie ci to ma
vobec zmysel robit.
b.