Jak merit s univ. panel. meridlem s jednim zdrojem?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Říjen 9 21:08:50 CEST 2004

Mam par kusov menicov DPS05R09 zo sietoviek z r. 1988, vystupne napatie
drzia presne, galvanicky oddelene su, ale pozor - naprazdno zeru 75mA.
Pri odbere meradla maximalne par mA (pocitam 7106 + LCD + bizuteria),
mi to pripada dost neefektivne. Snad nove menice maju naprazdno nizsi
odber.

miro