PIC litle nebo PIC18

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Sobota Říjen 9 19:09:34 CEST 2004

Zdravim,

Mozna kdyby jste se pochlubil s tou chybou zde nebo na nejake c-konfere,
tak by ji nekdo rozlouskl.
A ja osobne vim prinejmensim o dvou lidech zde, kteri v HI-TECHu pod
PIC16 delali.No samozrejme ja a dalsi at si napisi sve jmeno na sloup
podle libosti :)...

Ale osobne bych nejdrive pocital rychlosti prenosu a potrebny cas k
obsluze SW UARTu. Pokud ma jit o prenos mezi dvema UARTy, tak radeji
najaky PIC s alespon jednim UARTM zadratovanym. Je to pak mene prace...

Druha vec je, ze sice mam PIC rad, ale na druhou stranu takovy Záloh
Z8F16-64 by poslouzil dvema HW UARTy a full
C-kompilerem/debuggerem/simulatorem za cenu vic nez milou :))...
Viz www.ecom.cz, pokud se nepletu...

PS: Ta cena je spis za vyvojovy kit, ktery je snad i dotovany, protoze
za tu cenu:)).

S pozdravem,
                        Marek Pavlu