mustek do mustku

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Říjen 9 08:22:48 CEST 2004

Dne pátek, 8. října 2004 23:47 Daniel Valuch napsal(a):
> nie, zatial som o takom nepocul :-) Neviem si predstavit ako dodat do
> urcitej zataze pri urcitom napajacom napati vyssi vykon ako je dany
> ohmovym zakonom bez pouzitia nejakeho druhu transformacie impedancie
> alebo zvysenia napajacieho napatia. Rad sa poucim...

No ja si to predstavuji tak, ze je to diky nabojove pumpe, ktera je tam jednim
lehce upravenym mustkovym zesilovacem udelana. Ale nikdy se mi to nepovedlo
poskladat tak, aby zkresleni nebylo velke. Vyskytovali se mi tam napeti 6u,
4u a 2u, misto pouhych 4u. Nekde to jeste mam nacmarane, ale scanner :(

Samozrejme existuje trida H, na ktere si Philips tolik zaklada, ale budto je
Philips stejny zlodej jako Dolby se surroundem, nebo jde o neco jineho.

--

                        Jaroslav Lukesh