Programovani pro deti (WAS: RE: Uz zase vlastni CPU)

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pátek Říjen 8 20:19:12 CEST 2004

At 21:32 7.10.2004, Jaroslav Lukesh wrote:

>Prilis predrazene.

Vzhledem k cemu? ;-)

Nehodlam flamovat ani se hadat. Ano, LEGO je hodne drahe. Ano, poskytuje me
a memu synovi (taky ;-) ) celkem odpovidajici pomer cena/vykon. Ta moznost
sestavit autonomni pohybovadlo do 20 minut, potahanim mysi v RIS software
splichtit jednoduchy program (nebo jinymi prostredky slozity program) opet
max. do 20 minut mi nic jineho (co znam) nenabizi. Nepotrebuju naradi,
nemam bordel, nemuzu se zranit (maximalne slapnout na kosticku). Spis je to
k uceni toho software nez hardware. Ten Robolab je zjednodusena verze
systemu LabView.

Neznam ale treba Meccano nebo Fischertechnik, to ma bejt taky dobry, ale
snad se to tu ani neprodava. Jinak v bohatych zemich (a treba pry i hodne
na Slovensku) se LEGO pouziva pro vyuku. Drive pod jmenem Dacta, dnes jako
LEGO Education. http://www.legoeducation.com/Default.asp

Jindroush (kubecj@asw.cz)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.