Pro nove konferujici - hacky a carky

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Říjen 8 19:21:04 CEST 2004

Asi netusite jak funguje mail, pres kolik ruznych serveru musi projit a kazdy z tech serveru nemusi proste ceske kodovani podporovat, byt ho podporuje cilovy a vysledkem je v lepsim pripade mail necitelny v horsim pripade muze byt nedoruceny vubec.
Jeste lepsi pripad je, kdyz to jde pres nejakou konferenci, kdy staci, ze ma uzivatel nastavene trochu jine kodovani nez nekdo predpokladal a mail s hackama je v konferenci absolutne necitelny. Uz jste nekdy videl mail typu: =9e esk=86 v=87ta?
Tak tak nejak pak vypada nezvladnuty prevod. Kdyz to napisu bez hacku a carek do nejake technicke konference nebo jinemu uzivateli mail, tak mam jistotu, ze to precte a ze se mi dostane odpovedi.
S papirovymi vystupy ala FA a obchodnimi dopisy to ma pramalo spolecneho.

JK