OT: outlook vs jiny post. klient

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pátek Říjen 8 19:16:50 CEST 2004

Zkusil bych Mozillu Thunderbird. Kontakty importuje docela squele, postu
taky, tridit podle threadu by to umet melo. Vyhovi? Pokud ne, proc?

(Osobne nedam dopustit na pine a jini kolegove na mutt, ale ne kazdy je
konzolovy kovboj (GUI? Fuj!) a bohuzel se vyskytuji i lide co preferuji
mys.)

Spam filtr to ma docela slusny.