foto ps

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pátek Říjen 8 08:48:21 CEST 2004

Spise jsem narazil na desky, ktere vypadaly po vyrobeni jako poskrabane. Po
spouste pokusu a rozhovorech s prodavaci jsem zjistil, ze jsou to desky,
ktere nejsou prilis zadane a v prodejne lezi uz dlouho. Takze misto na
skrabance to vypada na nepatrne prasklinky, ktere nejsou v laku videt a to
by mohlo byt zpusobeno nevhodnym skladovanim.
Samozrejme, ze pri nakupu prohlizim obal desky a je-li sebenepatrneji
poskozen vrypem ci vtlacenim, desku vratim.
--
Rt

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.