Uz zase vlastni CPU :).

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Říjen 8 08:37:56 CEST 2004

Lidi na praci (ve vsech oborech) je malo a tech kteri opravdu neco umi
je primo straslive malo, takze casto nic jineho nezbude. Je nutne z
kazdeho cloveka vytezit maximum co je schopen poskytnout a to i za
cenum, ze se vyvine programovaci jazyk pro programatory kteri neumeji
programovat, svarecka pro instalatery kteri neumeji svarovat atd.

Televizor, ve kterem trva nastaveni kanalu tri hodiny je smejd, to
samozrejme ano. Ale naprava se dala zjednat na vice mistech: lepsi
programator, lepsi metodika vyvoje, lepsi vyvojove nastroje a kdovi co
jeste. A obavam se, ze lepsi programator je ta nejdrazsi z nich a ze
by si treba pak takovou televizi nikdo nekoupil.

Ales Prochaska