Uz zase vlastni CPU :).

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Pátek Říjen 8 06:56:30 CEST 2004

Dovolim si reagovat na kousek textu vytrzeny ze souvislosti.
Byl jsem na setkani absolventu FEL CVUT a prosel jsem jedno nejmenovane
pracoviste.
Pruvodce nam predvadel, co tam vsechno maji:
...na tomhle pracuje doktorand...., ...tady resime grant.......
a tady je pracoviste, kam chodi studenti na laboratorni cviceni. Je to tady
usporadane tak, aby se nemohli niceho dotknout, az sem muzou, sem uz
nemuzou...

Predstavil jsem si, ze kdyz obycejny student jde z laboratorniho cviceni,
tak ma otekle ruce, protoze mu porad nekdo rika "Na tohle nesahej" a pres
ruce ho placne.
No treba se mylim.
Ale pokud se moji potomci dostanou nekam na VS, tak jim doporucim, aby se
nespolehali, ze se neco dozvedi na normalni vyuce, ale snazili se dostat
jako pomocne sily k praci na nejakem projektu.

> Stokrat radeji prijmu cloveka, ktereho leta znam a vim co je zac nez
absolventa VS se znalostma jake tam dnes ziskaji -