Uz zase vlastni CPU :).

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Říjen 7 23:58:31 CEST 2004

Kdyby jste nutne netrval na adresaci tak sirokeho prostoru, tak by vam stacilo min bitu a mohl by jste nacist adresy obou operandu najednou a stejne tak adresy obou skoku. Proc 2x4bity pro typ operace kdyz jich mate jen 8 + 2 na skok, na to musi stacit celkem 4 bity . tj 16 kombinaci

vysledkem by bylo 4 bity typ operace + 2x14 bitu adresa operandu - 1 32 bit slovo
+ dalsich 2x 14 bitu na adresy skoku - celkem 2 32bitova slova

No a kdyby nahodou 16000 adres bylo malo (kdyz vezmeme, ze je kazda instrukce 2 slova, tak 32000), tak mate porad misto pro instrukci, ktera by nastavila strankovani.

JK