Uz zase vlastni CPU :).

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Říjen 7 19:21:17 CEST 2004

No doufam ze to je stale na urovni nejake rozumne debaty a ne se handrkovani
v hospode...

Ja si opravdu myslim, ze jste odbornik a vubec tomu rozumite treba jako
malokdo tady, ale na druhou stranu geniu je mezi lidmi tak malo, ze odmitam
uverit tomu, ze jste to zrovna vy (opravdu bych Vam pral abych se mylil).
Proste neverim, kdyby to bylo tak uzasne jak popisujete, ze uz se to davno
nevyrabi a neholi na tom nekdo prachy. Cipy asi vyrabet nebudete a tak to
stejne budete muset napasovat na nejaky stavajici cip komercne vyrabeny je
jedno jaky a co bude realizovat ALU. Pokud jsem to tedy pochopil spravne tak
jen obchazite stavajici moznosti programovani a tim i chovani HW na te
nejnizsi urovni (asm a podobne veci) s tim, ze to prevedete zase na neco
nizkourovnoveho akorat s jinou syntaxi SW.

Nezlobte se na mne, ale me to pripada tak, ze je to naprosto slepa cesta
(alespon z pohledu kam se ubira vyvoj) - naopak smerovani je k naprosto
platformne nezavislym programum. Vim, ze ted pichnu do vosiho hnizda, ale ja
se opravdu domnivam, ze to cele skonci stejne jako to skoncilo u PCcek. Rekl
bych jen, ze masivni nastup nenastal kvuli kompilatorum, ktere jsou ted
prave zavisle silne na HW. Muj osobni tip je, ze cestou by mohla byt java,
ktera je uz ted otevrenym jazykem a dba dusledne na cistotu struktur a kodu
a tim je predurcena pro snadne prenaseni mezi platformami.

RadekCX

P.S. Vlakno jste sice zalozil, ale nepredpokladal jsem, ze nechcete aby se k
nemu nekdo vyjadroval... Svoji poznamkou jsem jen chtel predejit prave tomu
aby se zde vyrojila hromada nazoru proc se vyrabeji pracky s nizkym refresem
- ve finale by to skoncilo nekde uplne jinde. A SW s vasim CPU zcela jiste
nejak bude souviset - nepredpokladam ze to budete programovat na urovni
strojovych instrukci.