Uz zase vlastni CPU :).

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 7 14:59:31 CEST 2004

Myslim, ze jste si spletl cilovou skupinu pro koho tento jednoduchy
kompilator je urcen.

Nebo vy ho potrebujete nebo jste 3.5 roku stare dite? Predpokladam, ze s
Vasim asemblerem take neprogramujete SQL enginy....

Je take mozne, ze to pouzije jen clovek co potrebuje udelat jen obvod s
nejakou pevne danou logikou a nechce se mu kvuli tomu zapojovat 10ks TTL
pouzder. Myslim, ze jste to zde zrovna pred casem obhajoval... Nokdo
netvrdil ze to ma nahradit dospele jazyky.

Na to nepotrebujete byt programator na urovni asm. A i kdyby jen jeden
clovicek drapkem chyceny z tech co to pouzijou jen z nouze se do toho vic
polozi tak by to bylo prima - nikdy nevite co v kom drime. (zrovna ted
budeme pribirat do tymu jednoho cloveka co k nam nastoupil jako pucovac
PCcek - ted pise pro SQL jak o zivot a zaclo to tim ze jsem mu pujcil VB 6.0
na hrani).

Analogie k Vasi namitce muze byt presne na co budete delat dalsi CPU s tak
strasnymi parametrama kdyz jich je vsude hafo a za par kacek.

RadekCX