Uz zase vlastni CPU :).

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 7 12:12:26 CEST 2004

No treba na to dojde, mel bych to umet :-) Bohuzel nejak se nemohu prinutit
si jeste po celem dnu za to PCcko jeste sednout - mam bohuzel strach ze nez
na to bude cas tak syn mi bude behat driv za holkama. :-(

Jeste bych to rozsiril o podminku a cteni "tech nozicek". Bez toho je to
nepouzitelne.

Akorat vaham jaky MCU vybrat - bude se muset asi vybrat nejaky s vetsi
programovou pameti - ze zacatku by se nedalo cekat nejake velke
optimalizace - to je dan za jednoduchost zdrojaku. V podstate muj prvotni
nastrel je, ze co prikaz to procedura.

RadekCX