Pro nove konferujici - hacky a carky

Martin Záruba swz@volny.cz
Čtvrtek Říjen 7 10:08:08 CEST 2004

Na normalni klavesnici dobra, ale jak notebooku napisete cislice?
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, October 07, 2004 9:41 AM
Subject: Re: Pro nove konferujici - hacky a carky

Pro tohle existuje Ceska amaterska klavesnice. Ma pismena s diakritikou
na pozicich cisel, po stisku SHIFT pise zavinac, dolar atd. V prave
casti funguji zavorky a ostatni znaky jako na angl. klavesnici. Jedinou
nevyhodu to ma, ze ú a ů je treba psat jako u s carkou a u s hackem.
Pouzivam to uz nekolik let, je to v pohode. Najdete ji zde pro Win98 i
WinXP: http://www.neo.cz/%7Etomas/csklavesnice/
Ted jsem jeste neco nasel tady, jak to jede nevim:
http://tomasina.wz.cz/klaves.php

Martin Hanek