Pro nove konferujici

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 7 07:16:13 CEST 2004

Vidim, ze se objevilo konecne nosne tema a ty tranzistory uz tady kazde jen
stvou... :-)

Ja beru vykani zde na konferenci jako takovou peknou nostalgii a v podstate
povyseni bezneho trafficu na netu na neco vyssiho. Mam prihlaseno nekolik
ruznych konferenci, ale vyka se opravdu jen tady. Nicmene kdyz si to pak ctu
nebo se jen tak plka tak me to tak nejak dela dobre na dusi - neco jako
kdybych chodil do praveho anglickeho panskeho klubu (zdravim Sasu :-)), kde
se resi vsechno mozne jen ne, ze nam ty rohliky zase podrazily a jak nam ten
kluk zase vyrostl...

Navic je s podivem, ze se zde za to obdobi co tu jsem nevyskytl vpodstate
zadnej blbec, hulvat a dement, coz je skoro vsude bezne.

Musim souhlasit s MK, ze pro me je take dulezite i to plkani v OT, jelikoz
me zajima i to co si mysli lidi, ktere maji zajmy podobne nebo stejne se
mnou. Takze rad si prectu o tom jak pan JB bude vymejslet nove CPU, ale
vubec mi nebude vadit kdyz se to zvrhne na rady kde rostou ty nejlepsi
kremeny na tenhle procesor a jak dlouho je bude muset varit.

Proste beru to zde neco jako popularne naucnej magazin a to vykani zde beru
neco jako se cimrmanologove oslovuji tituly docent, ing atd...

RadekCX