Pro nove konferujici - hacky a carky

MK info@mcu.cz
Středa Říjen 6 21:34:43 CEST 2004

> Ale naučíš,
> třeba v jiném příspěvku zmíněný dlouhý bič a malý dvorek. U mne
> to byl okamžik, když jsem si uvědomil že musím český text kontrolovat i
> na přítomnost háčků. Přece jen mi nesedí předat popis něčeho plný
> elementárních chyb a těžko obstojí, že jsem při tom psal EMAIL a
> nezvládal přepínat mezi češtinou a cestinou. V poslední době řeším, zda
> nepsat komentáře v programu "česky", jen mne brzdí nutnost přepínat
> klávesnici (nevím kde jsou na české klávesnici znaky {}| ).

Jenze pak zjistis, ze jsi najednou nacpal diakritiku tam, kam proste nepatri - viz problemy
s nazvy souboru/adresaru a podobne. Takze mi je milejsi psat efektivne, nez efektne.
Az bude diakritika opravdu znormovana (jako, ze je, ale tech norem a kvazinorem je nejak az moc),
a bude realne pouzitelna, tak klidne.

Tedy to musi byt posusnanicko mit komentare s diakritikou - nacpak to ????
Ja i pres svou "stupid english" stale vice inklinuji k anglictine.
Doufam, ze funkce, promenne, etc take pocestujes ??
On takovy nazev navesti "MainLoop" se fakt dost blbe vyjima kdyz ho napises jako "HlavniSmycka" :-)))))))))))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov