Pro nove konferujici - hacky a carky

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Středa Říjen 6 21:34:59 CEST 2004

S tou angličtinou mi nezbývá než souhlasit, i když francouzský komentář
je lepší než žádný (francouzsky neumím). Samozřejmě jde o to kdo to bude
číst, ale v interním programu nevidím důvod psát jinak než mi zobák
narostl. Narostl mi zobák český a další jazyky jsou na něj naroubovány.

Ten bič a dvorek jsem si jen vypůjčil a rozhodně s MK nemá nic
společného. Naopak si u něj cením, že věci dotahuje do konce. To, že to
déle trvá plně chápu. Zřejmě chce také z něčeho žít a miniLA, ICD2, SMD
součástky či ostatní bohulibá činnost výnosná rozhodně není.

Radek

http://oasis.xko.cz/oasisc.php?ct=a%3A4%3A%7Bs%3A1%3A%22s%22%3Bs%3A2%3A%
22

40%22%3Bs%3A1%3A%22c%22%3Bi%3A12%3Bs%3A3%3A%22url%22%3Bs%3A19%3A%22http%
3A