Uz zase vlastni CPU :).

MK info@mcu.cz
Středa Říjen 6 19:51:39 CEST 2004

> BTW, chystam se opet chovat akvarijni rybicky, pac na necem potrebuju
> vyzkouset termostat a ty rybicky mi prehrati ci podchlazeni kvalitne
> zaloguji - to by mohla byt kvalitni nahrada krompace :))).

Chudaci ryby :-(
V tvem pripade krumpac nic nenahradi, leda tak malej dvorek a bic.
Jo a ucpat skviry pod dverma  :-)))

To si fakt myslis, ze 6RW operaci nad jednou instrukci je nejaka vyhra ???
Ma prosta duse si doted myslela, ze zde je prave to nejuzsi misto sveta 1 a 0 :-))))

ad absurdum:

while(in) ;    // cekam na jednickovy bitovy vstup

nebo nazorneji v asm x51

xx:   jnb in,$

jak si to predstavujes na tvem super CPU ???

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov