Pro nove konferujici

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Říjen 6 19:26:29 CEST 2004

Tot' snadne, s kym neni dohodnuto jinak, tem vykat. Takze ja jsem Jirka a
pokud souhlasite, muzeme si tykat :).

Ono je to dokonce fajn, ze se defaultne vyka, protoze clovek hned vidi, kdo
se s kym jak moc zna a jak tedy brat ruzne "urazky", tedy jaka je to forma a
ze jde treba o zpusob vtipkovani ci spickovani. Navic treba mne uprimne
tesi, kdyz mi tykani nekdo sam nabidne - no neni to prima vedet, ze clovek
neni bran jako skudce, ale naopak si s nim nekdo tykat chce nejen proto, aby
mu mohl rici, ze je vul :))) ? Proste je to o prechodu na jiny zpusob
vzajemne komunikace a ten bez toho prvotniho vykani lze rozlisit o neco hure
- tedy alespon v psane cestine.

--
Jiri Bezstarosti