Pro nove konferujici

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Středa Říjen 6 19:17:16 CEST 2004

to už je zase Apríl? sem tu furt zalezlej a v něčem se vrtám, skoro
nevnímám čas :)) muhehhéé
nikdy sem nezaregistroval že by si někdo z učinkujících na tykání stěžoval,
v pravidlech to není takže mě ...... tykejte! :)
Pokud vím tak v každé úzce zaměřené skupině lidí ( třeba cyklisti) se
tyká.
V hospodě si taky budem vykat?

sorry ale podle mě je to blbost.
xxx