Pro nove konferujici

Magixe magixe@volny.cz
Středa Říjen 6 18:55:25 CEST 2004

Dobrý vecer

K tem pravidlum priznávám se dobrovolne ze ty prílohy 100kb jsem prikládal
já - chápu problém omlouvám se ..uz se to nestane.

- Dále ty HTML formáty -- také se musím priznat ze sem tam jsem odeslal HTML
text  - uz se to snazím hlídat
   (predpokládám ze se jedná o problém jiných prohlízecu a CZ char setu --
hácky cárky a pod.)

- Zalození nového dotazu me bylo vysvetleno - myslím ze to byl Frantisek
..diky , jasná vec..

- Co se týce tykání a pod .. reknete jak to vidíte já se toho budu drzet -
me osobne tykaní je prirozenejsí. Ale je me to jedno

Dále musím souhlasit s názorem ze nastane situace - problém o kterém nevím
nic a rád bych se o nem neco dozvedel
a tak jakoz to úplný nic nevedící clovek se optám pochopitelne na ty
nejzákladnejsí principy veci je me o hlavu omláceno
neco v tom duchu ze existuje GOOGLE , internet a pdf soubory. To
pochopitelne vím ale já osobne a je to asi idividuální
pochopím více kdyz me nekdo jednoduse jasne a cesky vysvetlí jak na to. Kdyz
se clovek chytne dá se to dále rozvíjet
pomocí dokumentací a pod. Ale ze bych si precetl lámanou anglictinou pdf a
bravurne zvládal vec na úrovni zkuseného
cloveka to asi ne.
Na druhou stranu jsem moc rád ze me bylo porazeno a bez Vasí pomoci bych to
nezvládl. Takze diky.

Pak tu zaznel pravopis -- ano jsem jeden z tech co by potrebovali znovu
základní skolu priznávám o:))
Je to smutné ale je to tak , verím ze i tak se nejak dohodneme.

Prohresky které jsem doposud spáchal si beru k srdci a budu se snazit je jiz
dále neopakovat.

Potreboval bych tedy jeste bdeli zda vykat ci tykat !!  o:))
a dále zda je mozno se ptát na základní veci - principy
jsem tezký zacátecník .. myslím ze obhajovat to nemusím.

Hezký vecer
Milan-  Kouzelník - Magix  o:))