mustek do mustku

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Říjen 6 18:18:35 CEST 2004

Dne středa, 6. října 2004 12:04 Daniel Valuch napsal(a):
> nepozeral som si tie datasheety, ale pokial uz zosilnovac pracuje v
> mostiku tak sa neda zapojit do dalsieho mostiku. Musel by byt kompletne
> galvanicky oddeleny, co predpokladam ze nie je

Pred cca 50 lety vzniklo zapojeni "bridged bridge amplifier", jehoz se dnes
nikde (na inetu) nemuzu dopatrat (viz i archiv teto konfery). V podstate to
byly nejak zapojene 4 zesilovace, dodavajici 16-nasobny vykon, nez jaky by
bylo mozno z napajeciho napeti dostat (ano, byl minen hlavne pro 12V
napajeni). Kdysi jsem byl ve spitale na infekcnim, tak jsem si to tam maloval
ale nic kloudneho (tj nezkreslujiciho >10%) nevymyslel, tedy krome tridy H.

--

                        Jaroslav Lukesh