Pro nove konferujici - pravidla ?

Martin Polehla polous@katka.biz
Středa Říjen 6 18:16:46 CEST 2004

Protoze je vic nazoru na danou namitku jak je videt, navrhuju tedy:

Aby se lidem, kteri se slusne podepisi celym jmenem vykalo, nebot jejich
cele jmeno si to zaslouzi. Tim, ze se podepisu jen krestnym jmenem davam
najevo pratelskost a odlehcenost [stejne jako kdyz se predstavuji dva
lide v zivote]. Pokud se mi tedy nekdo predstavi jako nakej Honza a ja
jemu jako nakej Martin, je velmi pravdepodobny, ze mu nebudu vykat,
protoze to zni divne .. Pane Martin mate to pro mne ? .. ohh ano pane
Hozno .. sami slysite ;-). S nickem je to jeste vyraznejsi: Dobry den
pane oh4J0 [ohaajo]. Dekuji za Vasi odpoved pane TrAmAXi. Lidi co se ani
nepodepisou ... asi podle jmena v emailove adrese....

Osobne predem nevim, kdyz z nekym po internetu komunikuju, kdo to je,
kolik mu je a co prozil. Omlouvam je jestli sem nekomu nevhod tiknul
;).. ale sam si pripadam ve svych "pouhych" 22ti divne, kdyz mi nekdo
napise uctivy dopis kde se nachazi same Vam, vy, vase a treba vim, ze
tomu cloveku je o neco mene nez me... Myslim, ze tykani na internetu je
jen o pratelskemu pristupu a NEpovysovani se nad nekym.

btw. ma tato konference vubec nejaka pravidla ?? co se tyce OT, flejmuu,
komercnich nabydek, atd.. ? ... jsou konference, kde se i podekovani
povazuje za mirny OT....

p0l0us