Pro nove konferujici

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Říjen 6 17:49:48 CEST 2004

> V teto konferenci je vetsinou zvykem, ze si ucastnici vykaji, pokud se
> explicitne nedohodnou jinak (popr. se neznaji apod.). Zpocatku to me

To je myslim zakladem slusneho chovani...

Ale celkem mi je to jedno (mozna je to tim, ze mi je 27), kdyz mi tu
nekdo zacne tykat tak proc bych mu netykal taky. Koneckoncu lze take
sproste vykat a slusne tykat...

Spise bych mel nejen pro nove prichozi ucastniky konference nekolik
pripominek...

1. Zakladat nove temata (thready) tak ze zacnu psat NOVY mail, vyplnim
adresu konference (snad kazdy mail klient ma adresar apod.) atd. a
nikoliv tak, ze si vyberu uz bezici tema a dam odpovedet a pouze prepisu
predmet a text. Pouzivam Mozillu 2. den a diky zobrazeni podle vlaken
(opravdu dobra vec, lze doporucit) jsem videl uz 3 pripady tohoto
poruseni!!!

2. Standartne pokud mozno nepouzivat HTML a uz vubec ne tak, ze vezmu
screenshot nejakeho programu apod. a v plnem rozliseni jen dam do mailu
(mail majici 98kB se zobrazenim prostredi pro Xillinxe tu byl tento
tyden a autor si jiste vzpomene...) . Na to jsou prilohy a snad neni
problem obrazek upravit do minimalni velikosti (ve zminem pripade by
nejspise stacila pouze konverze do JPEG). S pevnym pripojenim mi je to
sice v praci jedno a doma pouzivam modem stejne jen pro postu tak to
nejak preziju ale asi by nebylo dobre kdyby se z toho stal standart.

3. To ovsem sam 100% nedodrzuji, to priznavam... Je dobre mazat zbytecne
casti mailu ale na druhou stranu je dobre nechat alespon cast, aby bylo
kazdemu (at ma jakekoliv zobrazeni) zrejme na co je presne reagovano.

O cestine nemam moc co plkat protoze to je i moje slaba stranka, to
priznavam ale alespon se snazim trochu nad tim premyslet.

Pavel

P.S.

 > Takze z toho je snad jasny, vazeni nove konferujici, jaky jsme tu
 > vsichni
 > borci, takze s tim tykanim vopravdu vopatrne !
 >
 > PAPOUCH

Tak ted jsi to tedy rozstipl :-)))