velleman HPS-10 Digiscope

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Říjen 6 17:31:18 CEST 2004

Mame ve firme jednu HPS-5 a dve HPS-10. Pouzivame je vetsinou na nejake
servisy v teremu, promereni RS485 apod. Upgrade na HPS-40 by teoreticky
sel udelat, zalezi jaky je tam HW. Treba HPS-5 a HPS-10 ma ten HW
totozny (aspon po zbeznem prohlednuti).
Nedavno nam odesel do vecnych lovist procesor v HPS-5 PIC16C65B a
tranzistor ktery jej napaji (ten asi odesel dusledkem toho PICu, i kdyz
kdo vi). Dal jsem do nej procesor z HPS-10 (tam uz je nejaky 16F...) a
normalne to jelo, i kdyz jsem s tim nemeril. Desky uvnitr jsou stejne,
soucastky take.
Ten 16F... byl samozrejme zamkly. Poslal jsem PIC do vellemana do
belgie, oni jej otestovali, naznali ze je kaput a zadara mi poslali novy
naprogramovany :-) Oscilo zase jede jak ma. Uz je davno po zaruce.

Martin Hanek