Pro nove konferujici

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Říjen 6 16:51:08 CEST 2004

Vazeni nove konferujici, krome tykani je take nevhodne zasilat jakekoliv
dotazy. A to zejmena z oblasti elektroniky, vsichni se ji zabyvame a tak ji
mame az po krk. Je treba si uvedomit, ze dotazy velmi rusi mezi vtipy,
domluvami "kam na pivo" a diskusemi Win/Linx. V pripade zaslani dotazu si
text nejprve nechte zkontrolovat v Ustavu pro jazyk cesky a pak vyhledejte
psychiatra. Budete ho potrebovat - prvni odpovedi budou typu: "Vy jste ale
blbec" nebo "To fakt nevite ?:-))", pak se dozvite o existenci Googlu a pak
se teprve mozna dockate odpovedi.

Takze z toho je snad jasny, vazeni nove konferujici, jaky jsme tu vsichni
borci, takze s tim tykanim vopravdu vopatrne !

PAPOUCH