Pro nove konferujici

Magixe magixe@volny.cz
Středa Říjen 6 15:51:53 CEST 2004

Dobrý den Vázený pane Jirko , velmi se omlouvám ze jsem zde nekterým
ucastníkum tykal.
Príste se budu snaziti  Vám vsem vykat nebot musím souhlasit ze tykání je
prílis osobní
a nekterí by to mohli chátat spatne. Musím vsak podekovat za postreh nebot
se musím
pokárat za ten prohresek který jsem také spáchal.
Nyní uz vím ze není vhodné se ptát na veci které se dají najít v souborech
PDF. O:))
Hezký den
s pozdravem a uctou
Milan