OT: Cidlo na motoru R19

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Říjen 6 12:01:43 CEST 2004

No svicky jsou zasroubovane v hlave tak jsem predpokladal ze to bude tak
pochopeno. Takze je na hlave zhruba ve vysce tech svicek (je tam takovej
nalitek , ten je mezi kazdou svickou, ale mezi 2 a 3 je tenhle bazmek
zasroubovanej).

> Nektere motory mely snimani teploty vzduchu v oblasti vstrikovacich
> ventilu a pokud byl vypnut motor ale tato teplota vysoka spustil se
> ventilator aby nedochazelo o tvorbe bublin a bylo pote mozno nastartovat.

To tohle urcite neni - ja nai nevim vlastne jak kolega zjistil ze je to
spatne, ale je fakt ze je ten plast toho cidla rozstiplej.

> Podle typu a cisla se zkusim zeptat zameho a pripadne dam jeste vedet.

To by bylo dobre - dekuji.

RadekCX