mustek do mustku

kouma.petr@post.cz kouma.petr@post.cz
Středa Říjen 6 11:57:20 CEST 2004

Zdravim kolegove,
dostal se mi k oprave subwoofer Ra.ve.la.nd. Byl tam odpalenej
koncak TDA8560Q(2*40W/2R). Ten modul se zasakem ma vyvedene 2
dvoulinky vedouci do  cerne skrinky ze ktere uz vystupuji jen dva
draty k jedinemu repraku. Procetl jsem si datasheet a tam je
uvedeno, ze 1560Q ma kazdy kanal jiz v mustkovem zapojeni. a taky
je tam tamto formulace: "It contains 2 ´ 40 W/2 W amplifiers in
BTL configuration."
"The TDA8560Q contains two identical amplifiers and can
be used for bridge applications."

Lze zapojit mustek do dalsiho mustku? Na stitku subu je 70W, coz
pri 2*40W do mustku asi vychazi.

diky za rady
Petr

--