Tyristor nebo Rele

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Říjen 6 10:25:45 CEST 2004

Spravne tyristor jak pises v predmetu a papá, pápá pujdu odpoledne z prace.
Ale k tvemu dotazu, ja bych z toho nedelal takovou vedu. 1A neni zadny
poradny proud na kontakty bezneho rele a toho ruseni bych se nebal.
Ruseni muze byt pri zapnuti nebo rozepnuti a v ty dobe uz ti to nevadi,
ne? Pri sepnutym rele zadny ruseni nemas. Ten tyristor by se nerozepnul,
ne? Dej tam nejakej tranzistor.

Martin Hanek