RGB LED-samoblikaci

pnovi@email.cz pnovi@email.cz
Úterý Říjen 5 22:57:50 CEST 2004

Diky.
Tam jsem dnes volal a ze pry nemaji, ani nemeli. nejak se mi to nezda, ale... jen tak tam nepojedu.

Hledáte kvalitní chlazení datových rozváděčů, serverových skříní a procesorů ? S firmou Rittal Czech, s.r.o. ho naleznete snadno ! Více na www.rittal.cz - http://www.mixer.cz/redirect.phtml?sig=RITTAL1