XILINX ISE WEBPACK - komponenty

MK info@mcu.cz
Úterý Říjen 5 20:42:44 CEST 2004

> No já počítat umím , tedy s kalkulačkou určitě o:))
> Takže výsledné zapojení s CPLD vyjde levněji , je pravda to co naznačuješ že
> zde není využita vubec rychlost obvodu atd.
> Ale když to postavím z logiky vyjde to dráž . Procesory nepřichází v
> uvahu -malý počet IO pinu atd .
> Takže když jsem si to sečetl a podtrhnul vyjde mě nelépe cena s CPLD.

Je to pomale, potrebuje to more IO pinu, bude to budit spinace - staci
Procesor nejde pouzit, protoze ma malo pinu - fajn, co takhle pouzit procesory dva, tri ctyri, ........

Dam priklad z praxe - potrebuji 256 vystupu (24V, GND, NC) a 256 vstupu, jak to jen poresit ????
1) klasika s silenou adresaci
2) klasika jako dlouhy shift registr
3) x CPLD  - je uz jedno co bude uvnitr
4) x MCU

Vysledkem je 32 MCU = 32x stejny modul, 32x stejna DPS, 32x stejny FW
Jako bonus zabezpecena komunikace a absolutne nejlevnejsi reseni

Ale jasne "ja vim" CPLD je CPLD :-))))

Na zacatku kazdeho vyvoje je analyza funkce, ceny, pozadavku a moznosti - na to nepotrebujes
detailni znalosti toho-ktereho figlu na te ci one platforme, ale vseobecny prehled co si
s cim muzes dovolit, co jde pohodlne a co jde s porodem.
Nacmarat DPS, napsat FW, odladit to je pak jiz jen otrocka prace pro dusevni otroky :-))))
Nekdy je lepsi x51, nekdy AVR, nekdy Rabbit, nekdy CPLD, nekdy dubovy tranzistor a nekdy mozna i PIC :-)))))))))))
A kdyz to na zacatku navrhnes blbe, tak je to pak misty opravdu tezky porod :-)))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov