Mluvici voltmetr

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Říjen 5 20:33:25 CEST 2004

Dne úterý, 5. října 2004 20:24 Jan Kuba napsal(a):
> ted jsem to okoukaval - je to hezke ale ta kvalita
> (demo_hlasky_s_cisly.mp3 - nekolik ukazkovych hlaseni, kde se skladaji
> namluvene sekvence s generovanymi ciselnymi udaji ) je pro moje ucely
> spatna! Jedná se o syntézu ... tenhle výstup pojede radiem ven a uz sama
> prenosova trasa je nekdy hodne spatna.
> Potrebuji si vzorky cisel namluvit osobne (treba do zminene ISD 14xx) a tu
> pak necim adresovat.
> Nechce se mi to vyvíjet, proto skemram, jestli nekdo neco nema hotove.
> Jinak moc dekuji za nabidku - to se pocita :-)

Mozna vam jeste srozumitelnosti pomuze pro tento pripad prohnani pres
muzikantske efekty:

zdroj -> exciter (1,6kHz, 100% odd/0% even, 40-60% drive) -> EQ (bandpass
170Hz - 3,5kHz + 2kHz/4..6dB peak)  -> kompresor/limiter (1ms attack, 70ms
decay, 20dB) ->vystup

Ten EQ je diskutabilni, radeji vyzkouset.

--

                        Jaroslav Lukesh