XILINX ISE WEBPACK - komponenty

MK info@mcu.cz
Úterý Říjen 5 15:23:35 CEST 2004

> Aspon tak je to mysleno v DS :o)
> us.st.com/stonline/books/pdf/docs/1536.pdf
>
> Danhard
>
> Ale porad nevim co s tim resite ? 8 shift register s latchem je treba HC4094,
> a treba primo s budicem na LED diody dela treba Thosiba 16 nasobny TB62706BN

Danharde, Danharde,
to jsi jeste nepochopil, ze musis odpovedet jasne a zretelne ??? :-))))))
A pokud mozno bez dalsich doplnujicich dotazu :-)))

Uvedom si, ze kazdemu nad 30 se v tomto veku apriory neveri - je to prece dementni starec :-)))

Neco podobneho mam doma. Na vsechny pripominky ma jedinou odpoved - "Ja vim" .
Sice se jiz posledni dobou kroti, protoze pochopil alespon, ze po vyrceni teto vety hole,
zacne smerem na jeho hlavu levitovat nejblizsi, volne lezici predmet. :-)))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov