XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Magixe magixe@volny.cz
Úterý Říjen 5 14:38:11 CEST 2004

Takže myslíš že ULN2805 bez Pullupů bude OK

Koukal jsem na vnitřní struktury ULN v DS  a rozdílnost je pouze v odpurku
1,2k do vstupní báze spínače
vnitřní pullup tam není kreslen . Ale je fakt že na sepnutí driveru by to
mělo bohatě stačit.

Jinak -- RW

Tak mé první trápení s obvody XILINX je u konce .

První zapojení jsem ptimalizoval na 32bitu a jeden obvudek musím dát vně
Xilinxe , použil jsem XC9572XL -- využití obvodu je 100%.
Druhé 64bit zapojení jsem dostal taktéž a až na jeden obvod - který dám vně
,, jsem dostal do XC92144XL  - využití obvodu je 92% -(Makrocely)

Takže mám vyřešený první problém.- děkuji všem za nervy se mnou o")))

Chtěl jsem se optat na jednu věc .

Když už jsem začal s tím opravdu ne moc štastným schématem , měl jsem
pochopitelně hromadu chyb
a musel jsem optimalizovat zapojení.

Když to vemu od začátku -stručně

Čmárnul jsem schéma
Zverifikoval - uložil
Pak v projektoru  --
Check Design Rules - OK
Assign Package Pins  - přiřadil jsem OK -- a chtěl si vytvořit UCF file -
takže jsem mu to povolil -ano ani nic jiného nezbývá o:))
Synthetise --OK
Translate - OK
FIT --    zde ERRORY - většinou že se do nevejde a pod ..

Takže jsem provedl optimalizaci zapojení ve schématu ..  A proces jsem
zopakoval
tedy

Přečmárnul  jsem schéma
Zverifikoval - uložil
Pak v projektoru  --
Check Design Rules - OK
Assign Package Pins  -   a zde vážný problém -- vzhledem k tomu že jsem
změnil některé věci ve schématu si to asi načetlo starý ucf či co
nepustil mě na přiřazení obvodů ani dál

Neuměl jsem s tím hnout  ... jaký je správný postup .. děkuji
(ucf jsem zkoušel vyhodit nebo dát nový , nové překlady a pořád nic)

Já jsem si mezi tím udělal nový projekt a načetl předchozí SCH a proces jsem
rozjel z čisté vody
v novém projektu a vše je OK .

Hezký den
Milan