Antena WiFi za oknem (OT).

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Úterý Říjen 5 06:15:25 CEST 2004

Firemni dokumentace je vec sama pro sebe.
Napr. hojne pouzivana formulace "Radi vam oznamujeme.. ".
Pokud mi radi oznamuji napr. zlevneni svych produktu, tak jsem take rad, ale
nekdy radi oznamuji (napr.), ze pojisteni, ktere mam uzavrene, musi
vypovedet, protoze se jim uz jaksi nehodi do kseftu.

Jeste dotaz: V diskusich na nejake tema se treba tema pozmeni a v predmetu
se pak objevi Re: Tema_nove BYLO tema_stare.
Je nejake pravidlo - treba v teto konferenci, jak to pouzivat, aby mi
vzapeti x lidi nevynadalo, ze delam bordel v jejich vyhledavacich?