Antena WiFi za oknem.

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Říjen 4 17:17:18 CEST 2004

toto je zakladna vec, ktora hovori o hrubej neznalosti pisatela. Sme
inzinieri, vyjadrujme sa preto presne a na urovni. Utlm sa vyjadruje
univerzalnou pomerovou jednotkou decibel (dB), a zisk anteny taktiez.
Aby sa nemuselo stale pisat voci comu je ten zisk vztiahnuty, doplna sa
za znacku 'dB' pismeno vztaznej sustavy, v nasom pripade 'i' ako
izotropny ziaric. Vyjadrovat preto utlm signalu v dBi je nezmysel.
balu